Branding met impact

Een sterk merk begint bij een duidelijke
identiteit die blijft hangen én vertrouwen wekt.

Vanuit een doordachte strategie bouwen we aan merkidentiteiten die niet alleen opvallen, maar ook een blijvende indruk achterlaten.

Branding is immers veel meer dan een logo of een visueel jasje. Het is de visuele én verbale vertaling van je merkverhaal, de rode draad die alle communicatie verbindt en de sleutel tot herkenbaarheid en vertrouwen. Een sterke branding bepaalt hoe jouw merk wordt gezien, beleefd en onthouden. Het creëert richting, geeft houvast en zet jouw bedrijf neer als een merk met karakter en duidelijke waarden.

Bij Plug ontwerpen we branding die strategisch onderbouwd én creatief doordacht is. Zo ontstaat een merk dat niet alleen esthetisch klopt, maar ook écht werkt en bijdraagt aan je commerciële doelstellingen. We brengen jouw merk tot leven op elk niveau: online, offline en in de fysieke wereld, zodat het consistent en krachtig aanwezig is op elk touchpoint.

Raes Construct



Je hebt de laatste jaren heel wat verwezenlijkt. Heb je nog dromen?

Het leven is te kort voor al mijn dromen (lacht). Maar nu wil ik me toch vooral focussen op de winkel. Ik wil de merken verfijnen. Terugkeren naar de roots. Nieuwigheden brengen. Mensen prikkelen. Dat is een grote uitdaging vandaag. De mensen zijn zeer werelds geworden. Het is moeilijk om ze nog omver te blazen, maar het is wel heel leuk. De juiste combinaties maken, daar blijft het bij mij om draaien. Want daarvoor komen de klanten.

branding
branding
branding
branding

Je hebt de laatste jaren heel wat verwezenlijkt. Heb je nog dromen?

Het leven is te kort voor al mijn dromen (lacht). Maar nu wil ik me toch vooral focussen op de winkel. Ik wil de merken verfijnen. Terugkeren naar de roots. Nieuwigheden brengen. Mensen prikkelen. Dat is een grote uitdaging vandaag. De mensen zijn zeer werelds geworden. Het is moeilijk om ze nog omver te blazen, maar het is wel heel leuk. De juiste combinaties maken, daar blijft het bij mij om draaien. Want daarvoor komen de klanten.

Exclusief zijn, lukt tegenwoordig niet meer. Maar je moet de juiste stukken hebben. Regelmatig heb ik klanten over de vloer die zeggen: “Vorige week ging ik shoppen in Milaan, maar ik heb niets gevonden. En nu vind ik alles hier.” Daar doe ik het voor.

De modebranche spreekt enorm tot de verbeelding. Welk advies zou je geven aan mensen die hun eerste stappen willen zetten in jouw wereld?

Je moet echt passie hebben voor het vak. En vooral veel doorzettingsvermogen. Het is topsport en dat vraagt zeven op zeven inzet. Een nieuwe winkel beginnen, is leuk. Maar op niveau blijven, is een hele uitdaging. De laatste jaren komt er ook heel wat meer bij kijken dan vroeger: marketing, merchandising, social media,… Het is allemaal erg belangrijk geworden

Skinject



Je hebt de laatste jaren heel wat verwezenlijkt. Heb je nog dromen?

Het leven is te kort voor al mijn dromen (lacht). Maar nu wil ik me toch vooral focussen op de winkel. Ik wil de merken verfijnen. Terugkeren naar de roots. Nieuwigheden brengen. Mensen prikkelen. Dat is een grote uitdaging vandaag. De mensen zijn zeer werelds geworden. Het is moeilijk om ze nog omver te blazen, maar het is wel heel leuk. De juiste combinaties maken, daar blijft het bij mij om draaien. Want daarvoor komen de klanten.

Exclusief zijn, lukt tegenwoordig niet meer. Maar je moet de juiste stukken hebben. Regelmatig heb ik klanten over de vloer die zeggen: “Vorige week ging ik shoppen in Milaan, maar ik heb niets gevonden. En nu vind ik alles hier.” Daar doe ik het voor.

De modebranche spreekt enorm tot de verbeelding. Welk advies zou je geven aan mensen die hun eerste stappen willen zetten in jouw wereld?

Je moet echt passie hebben voor het vak. En vooral veel doorzettingsvermogen. Het is topsport en dat vraagt zeven op zeven inzet. Een nieuwe winkel beginnen, is leuk. Maar op niveau blijven, is een hele uitdaging. De laatste jaren komt er ook heel wat meer bij kijken dan vroeger: marketing, merchandising, social media,… Het is allemaal erg belangrijk geworden

branding
branding
branding
branding
branding

Branding vormt het fundament van al je communicatie en marketing. Het bepaalt hoe mensen je merk ervaren, beïnvloedt hun keuzes en creëert een band met je doelgroep.

Een sterke branding geeft je merk herkenbaarheid, wekt vertrouwen en biedt een solide basis voor duurzame groei.

Bij Plug denken we vooruit: we ontwerpen niet alleen voor het heden, maar bouwen een identiteit die meegroeit met je ambities en evolueert met de markt. Zo blijft jouw merk relevant, toekomstgericht en klaar om nieuwe uitdagingen aan te gaan.

branding

Isosell

Je hebt de laatste jaren heel wat verwezenlijkt. Heb je nog dromen?

Het leven is te kort voor al mijn dromen (lacht). Maar nu wil ik me toch vooral focussen op de winkel. Ik wil de merken verfijnen. Terugkeren naar de roots. Nieuwigheden brengen. Mensen prikkelen. Dat is een grote uitdaging vandaag. De mensen zijn zeer werelds geworden. Het is moeilijk om ze nog omver te blazen, maar het is wel heel leuk. De juiste combinaties maken, daar blijft het bij mij om draaien. Want daarvoor komen de klanten.

branding
branding
branding
branding

Je hebt de laatste jaren heel wat verwezenlijkt. Heb je nog dromen?

Het leven is te kort voor al mijn dromen (lacht). Maar nu wil ik me toch vooral focussen op de winkel. Ik wil de merken verfijnen. Terugkeren naar de roots. Nieuwigheden brengen. Mensen prikkelen. Dat is een grote uitdaging vandaag. De mensen zijn zeer werelds geworden. Het is moeilijk om ze nog omver te blazen, maar het is wel heel leuk. De juiste combinaties maken, daar blijft het bij mij om draaien. Want daarvoor komen de klanten.

Exclusief zijn, lukt tegenwoordig niet meer. Maar je moet de juiste stukken hebben. Regelmatig heb ik klanten over de vloer die zeggen: “Vorige week ging ik shoppen in Milaan, maar ik heb niets gevonden. En nu vind ik alles hier.” Daar doe ik het voor.

De modebranche spreekt enorm tot de verbeelding. Welk advies zou je geven aan mensen die hun eerste stappen willen zetten in jouw wereld?

Je moet echt passie hebben voor het vak. En vooral veel doorzettingsvermogen. Het is topsport en dat vraagt zeven op zeven inzet. Een nieuwe winkel beginnen, is leuk. Maar op niveau blijven, is een hele uitdaging. De laatste jaren komt er ook heel wat meer bij kijken dan vroeger: marketing, merchandising, social media,… Het is allemaal erg belangrijk geworden

Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen, stemt u in met ons cookiebeleid. Meer info
close

Gelieve onderstaand formulier in te vullen om toegang te krijgen tot dit magazine.